Teenmakeup

2014-08-05
09:43:06

Haul(...igen)





Mer shopping,haha!

Jag har beställt från hqhair.com och feelunique.com. Paketen kom som de skulle men jag åkte däremot på 400 kr i tull på feelunique. Jag hade aldrig hört om att det har hänt nån med feelunique men mitt paket var kanske för tungt?


Iaf,över till själva haulen. Vi börjar med HQhair


Real Techniques Sams Pick:
Det har var ett sätt med sex borstar
-finne Liner brush
-essential crease brush(special edition)
-setting brush
-multitask brush
-buffring brush
-pointed foundation brush

Det här är mina första RT borstar och när jag såg att det fans ett set med 6 borstar för 300(!!!) kr så fanns det inte något tvivel om att jag skulle köpa det.



NARS blush i Gilda:
Min första NARS produkt,YAY!
Dagen innan jag beställde var jag i Sephora och swatchade lite och jag föll pladask för den här snyggingen. Kolla bara på färgen. Jag beställde den egentligen för att det hade 10 % på NARS men gissa vem som glömde att skriva in koden. Haha!


Feelunique dags!



Maybelline Fit me! Foundation i 115:
Dags för vinter och snart kommer jag bli mitt vanliga bleka jag så då krävs en vinterfoundation. Jag gillar fit me concealer så jag tänkte varför inte. Plus att på fellunique kostar den bara 99 kr istället för 139(?) kr som den kostar i Sverige.

Rimmel Stay Matte Powder i 001 Transulent:
Jag har hört flera brittiska beautybloggern att prata om den här dock är den ganska svår att få tag på i Sverige så jag passade på nu när jag hade chansen.

Maybelline Dream Lumi Touch Concealer i 1 Ivory:
Missglamorazzi pratade om den här och jag blev jättenyfiken så jag klickade hem den. Återigen är den bilägare på feelunique än i Sverige.


Benefit Hoola:
Hoola har vi alla hört om och jag har sucktat efter den här ett tag och äntligen är den min och jag är så spänd på att prova den.



Urban Decay Naked Flushed i Streak:
Jag har varit nyfiken på den här ett tag men inte velat köpa eftersom jag inte gillade färgen den kom i men när UD kom ut med 4 nya färger så. Streak är perfekt för mig i precis det färgerna jag älskar.

Urban Decay Naked 3:
Det mest spännande i hela haulen. Gud vad jag är lycklig. Det här är min nya pojkvän...elr flickvän vad det nu är. Den är det vackraste jag sett. Jag avgudar färgerna,det är så feminina och åååhhh...jag kan inte beskriva med ord. Jag kollar på den ibland bara för att den är så himla vacker. Jag kan inte vänta förens jag kan sött igång att använda den i bloggen.

Det var allt för den här gången. Har ni prövat nåt av det här och vad tycker ni? Kommentera!
Kommentar:
2014-08-09 @ 17:37:55
#1: Anonym

Om du fick betala tull ska du kontakta feelunique och få pengarna tillbaka /sminkbymel

Svar: Tack,det ska jag pröva
teenmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: