Teenmakeup

2014-08-07
09:27:40

Milani Baked Bronzer





Milani säger:"A bronzing powder that features a mélange infusion of colors baked on Italian terracota tiles. Easy to use, sensorial in texture, the nuances of color become extraordinarily luminous, enhancing the purity of the skin. This hi-tech, streak free bronzer, gives a perfect radiant look."

När jag köpte den här var jag ganska skeptisk ifall jag ska vara ärlig men efter att ha använts en ett tag så blev jag kär. Den hör funkar både som en bronzig rouge eller en Bronzer för att värma upp huden. 

Huden ser väldigt frisk ut och det ser ut som du har fått lagom mycket färg i ansiktet.Jag använder den med en fluffig borste och sveper över ansiktet på det ställen där solen träffar ditt ansikte naturligt.

Jag tycker verkligen om den här för sommaren och våren,den här lite för skimrig för att använda på vintern. Ifall du vill ha en skir ig bronzer för att värma upp huden så prova den här.

Den finns i tre färger var av jag hand en ljusaste 04 Glow. Dock så är det den enda färgen CrayCray har.

Går att köpa hos craycray.se för 169 kr.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: