Teenmakeup

2014-07-14
14:01:30

Benefit They're Real





Benefit säger:"They're Real lenghtens,curla,volumines,lifts and separates. Out jet black,long-wearing formula won't smudge or dry out."

Jag har bara en minisize av denna som jag fick i fördelsedagspresent för nåt år sen. Jag skulle jättegärna vilja köpa den stora när denna torkar ut,eller tar slut.

Den här glömmer jag bort då och då men när jag hittats en så blir jag kär på nytt. Jag hitta den igen ganska nyligen och den är bara magisk. Borsten är precis en sån som jag älskar,gummi med piggar. Den här mascaran gör i princip all det säger. Den länger,lockar och ger volym till mina fransar. 

Vissa säger att denna är svår och få av men personligen har jag aldrig haft problem med att få av den här, varken med ansiktsrengöring och remover.

Ifall du vill lägga lite mer pengar på en mascara så tycker jag att du ska slå till på den här. Den är helt fantastisk.

Den lilla tuben kostar 99 kr och den stora kostar 215 kr på sephora.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: