Teenmakeup

2014-07-18
11:52:59

Det blev lite shopping...

...igen. I förrgår var jag och shoppade med mina syskon och det slutade med att jag fick med mig lite grejer hem. Oops.


Jag är ganska nöjd över att jag lyckades stoppa mig själv efter fyra grejer. Men till mitt försvar så var det grejer jag verkligen ville pröva.


Först köpte jag ett Viva La Diva läppstift i 92 chill out som är en så vacker orange,korall färg. Och den kostade bara 75 kr,hur kan man motstå det?

Sen fick jag också med mig Isadoras Wake Up make up hem. Det tog mig lång tid och hitta min färg men till slut blev det 04 warm beige. Jag har varit så nyfiken på den här så det ska bli sjukt kul och pröva den!


En budgetprimer? Måste prövas. Därför fick Isadoras Under Cover face primer också följa med hem.

Sist men inte minst fick också den här åhlens borsten följa med hem för att...jag har ingen ursäkt den såg bara intressant ut och som sminkfreaket jag är så var jag tvungen och ha den. 

Hoppas ni gillade haulen och kommentera ifall ni prövat nån av produkterna och vad ni tycker.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: