Teenmakeup

2014-08-09
08:25:47

Favorit Youtubers

Youtube är mitt andra liv. Och jag har så många Youtubers inom smink som jag älskar och som jag gärna vill dela med mig av. Ni har säkert hört om dem eller så prenumerar ni redan på dem men jag älskar nya Youtubers så nu tänkte jag skriva om alla mina favoriter.






Nikkietutorials
Nikkietutorials är helt freaking amazing, det är det bästa sättet att beskriva henne på. Hon är så duktig på smink,såklart hon är en proffesionell MUA så det är hennes jobb,och hennes tutorials är så bra. Nikkie är så rolig och jag bara älskar hennes personlighet...och hela hon! Jag önskar att jag kände henne irl.







Casey Holmes
Casey gör det bästa tutorialsen ever. De är så roliga att se på och hon är såklart jätteduktig på smink hon med. Hon är så vacker och duktig...och fantastisk...och underbar. Jag bara älskar alla hennes videor!






Tanya Burr
Alla vet vem Tanya är. Bara den bästa brittiska beautybloggern ever. Jag älskar allt med henne,personlighet,utseende ja,allt. Hon är en jätteduktig MUA och jag dör för att pröva hennes läppglans som hon har släppt! Och jag älskar henne och Jim tillsammans,de är så söta!







Nicole Guerrerio
Nicole är bara...faboulus. Hon gör fantastiska sminkningar och ärligt talat är hon bara så skön att kolla och höra på. Creepy or What? Nä men hon är bara bäst,på smink och att göra videos och typ allt.








Shaaanxo
Shaaanxo upptäckte jag ganska nyligen men jag bara måste nämna henne. Hon gör fantastiska videos,i princip bara GRWM på olika looks. Vissa älskar det(som jag)och andra gillar det inte. Iaf så är hon bara underbar. Och hennes accent är så söt.










Lauren Curtis
Lauren är jätterolig och titta på precis som Shannon gör hon mycket tutorials som jag älskar. Hon är jättegullig och hennes personlighet är så underbar. Hon är också en jätteduktig MUA med många bra tips.








Bethany Mota
Alla känner till Bethany,det roligaste,mysigaste youtubern av alla. Okej,jag kan inte säga så,jag älskar alla,men you get my point. Hennes personlighet och obssession med minioner och ugglor(same here)är amazing. Man mår bara bra av att se hennes videor.







Missglamorazzi
Ingrid är också jättemysig. Jättemysig+grymma sminkvideos=det typ bästa någonsin! Jag älskar hennes personlighet,och allt hon tipsar om,och hennes videos. Hon är bara awesome.


Skriv i kommentarerna era favorit Youtubers !


OBS! Ingen av bilderna i detta inlägget är mina(det är dom ALLTID annars)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: