Teenmakeup

2014-07-08
13:53:27

Isadora Twist Up Gloss Stick




Isadora säger:"Moiztrising lip filler,semi-transparent."

Den här var ett av mina många spontanköp från förra året,nu efteråt vet jag inte om jag la pengarna på rätt sak men vad ska man göra. 

Färgen är väldigt fin,passar både till våren och in på sommaren. Jag gillar formulan av Isadoras glosssticks. De är väldigt återfuktande och det känns knappt att man har något på läpparna. Färgens hållbarhet är väl dock inte den bästa. Ifall man inte äter eller dricker håller i kanske 1-2 h. Ifall man äter så försvinner i princip all färg. Färgen i sig är varken täckande eller helt sker, funkar bäst till vardags skulle jag säga.

Ifall man vill ha en fin färg, inte alltför täckande som passar till vardags tycker jag denna är värd och prova.

Finns och köpa hos kicks,H&M, åhlens och andra återförsäljare av Isadora och kostar 129 kr.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: