Teenmakeup

2014-07-09
10:37:35

Make Up Revoultion Haul

Så...jag har webbshopparna igen.Mycket.


Jag har beställt fån MakeupRevoultion hemsida. MUR är ett nytt budget märke med massa produkter som är väldigt inne just nu. Jag har beställt 18 produkter för bara 600(!!!)kr. Här kommer lite bilder på produkterna.



Nu ska vi titta lite närmare på produkterna.


Det första jag beställde var den här Salvation Palette med 12 skimriga och 6 matta färger i färgen What You Waiting For,Aamzing Lenght Mascara i Clear och Ultra Black. Sist fick jag också hem Focus and Fix eyebrow shaping kit i Light medium.


Mer ögonproudukter! Först en ny concealer;Focus and Fix Liquid concealer i 01 Fairest,den kända redemption iconic 2 Palette som går i samma ton som UDs Naked 2 och sist en liquid eyeliner i ultra black.


Lite produkter från MUR syster märke I Heart Make Up.
Summer of love bronzer i Love hot summer, I want Candy blush i Sugar and Spice och blushing Hearts i Candy Queen of Hearts.


Lite mer produkter för ansiktet. Ultra Bronze,Pressed powder i transculent,bronzer i Medium matte och deras powder blush i Treat.



Sist men inte minst lite läppstift.
I heart makeups I Heart my lips i heart is pumping, MUR Amazing care lipsticks i Love a hug och Electric Love och sist i heart makeup lip geek i Candy Rock.

Något som du är sugen på?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: