Teenmakeup

2014-07-24
09:27:12

NYX Love In Paris




NYX säger: "Ljusets stad är ingenting jämfört med glimten i dina ögon.Få ett förföriskt skimmer med desss lysande high-fashion paletterna i 9 rikt pigmenterade nyanser och en doublended applikation för enkel applicering."

Först vill jag säga att applikation var en typisk skumgummi som jag slängde ögonblickligen för jag tycker det är hemska.

Till paletten som är lite roligare. Jag har i färgen Parishian Chick som är grå-bruna nyanser perfekta till smokey eyes. Jag tycker färgerna är bra varierad förutom det finns bara två bruna nyanser som är en aning lika men det är inget som stör mig så mycket. Min absoluta favorit för gör den neutrala,bruna färgen i mitten som är den ultimata färgen för globlinjen.

Pigmentering är helt okej skulle jag säga. Inget fantastiskt men det går absolut att jobba med. Det två ljusare färgerna i paletten är tyvärr lite sämre pigmenterade men resten är godkänt.

Jag måste säga att även om pigmentering är sisådär så gillar jag verkligen den här paletten. Den här bra att ha till hands ifall man behöver en färg till globlinjen eller en färg att tona ut med(älskar den vita färgen till det eftersom den inte har så mycket pigment).

Ifall du är på en budget och behöver en basic palett så kan du nog gilla den här.

Går att köpa för 155 kr hos bangerhead,NYX och andra återförsäljare av nyx.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: