Teenmakeup

2014-07-10
11:56:01

Travel makeup bag

När den här kommer upp har jag precis kommit upp till Luleå.
Jag ska vara här i fem dagar och hälsa på min morfar,morbror,kusiner och flera andra släktingar. 

Mesta av tiden kommer jag förmodligen va utomhus och göra somriga saker så jag kommer inte behöva mängder av smink,men tja,lite skadar ju ingen.



Så har ser min väska ut. Inte så snygg men den rymmer precis all jag behöver.


Borstarna jag har med mig är bara de jag verkligen behöver.

Åhlens blush brush:Till min rouge,snedställd rouge borste.

MUS 110:Till mina ögonbryn,snedställd eyeliner borste.

MUS 206:Till min concealer,stor ögonskuggsborste.

Sephora XL powder brush 49:Till puder,stor fluffig puderborste.

Svamp:Till att blanda ut min concealer.



Mitt bassmink som jag nog inte kommer använda så extremt mycket, men vem vet,jag kan ju få en jättestor finne eller nåt.

Revlon Nearly Naked Pressed Powder:Mitt favorit puder som mattar ner,sätter och ger lite täckning.

MUS cover all blue:Min bäbis som jag inte åker nånstans utan.

Maybelline Fit me!Concealer:Bra att ha under ögonen och på näsan för att täcka fräknar och mörka ringar.

I Heart Makeup I Want Candy i Sugar &Spice:Naturlig,dov coral färg som ser väldigt naturlig ut.

Sleek blush i Life's a Peach:Mitt älsklingsrouge bara för att det är bra att ha i nödlägen.



Mitt ögonsmink som jag inte kan gå ut utan.

MUR Amazing Lenght mascara i Clear:För att sätta mina bryn så att dröm håller sig på plats i värmen.

NYX The Curve:Jag ska inte rocka en cat eye men jag tycker om att ha en tunn linje vid fransraden för att få mörkare och tätare fransar.

MUR Amazing Lenght Mascara i Ultra black:Min nyaste mascara som jag ska börja testa nu.

MUR Focus and fix eyebrow shaping kit i Light medium:Dags att låta min trogna trio brow color ta en paus och testa mitt nya brynpuder.

Covergirl Clump Crusher:Bara back up ifall jag inte gillar min nya mascara.



Lite läppisar är aldrig fel!

Revlon lip butter i 080 strawberry shortcake:en naturlig och tjejig färg när man behöver lite färg på läpparna.

MUR Amazing care lipstick i Electric love:Jätteskön på läpparna och jättefin skir färg.

Maybelline baby lips i Mint fresh:När mina läppar är torra så är denna perfekt.


Det var allt,pust. 
Vad har ni i er sminkväska när ni reser?Kommentera!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: