Teenmakeup

2014-06-28
10:08:43

Benefit Coralista




Benefit säger: "Its your blush for a tropical flush! This warm coral-pink shade cheers up every skintone in seconds."

Coralista är en väldigt skimrig,varm korall färgade rouge. Eftersom den är så skimrig så är det som rouge och highligter tillsammans. Den ser väldigt naturlig ut på kinderna och man behöver inte vara rädd att lägga för mycket och se ut som en clown. Pigmenteringen är helt okej men det syns inte lika mycket på kinderna(iaf mina) som på min swatch. Man får en gnutta färg och skimmer när man använder denna och det gör att man ser väldigt frisk ut.

Förpackningen är helt underbar. Så söt! Man får också med en borste som jag inte hade med på bilderna. Den är ganska liten och det är inget jag använder direkt men ifall man har med sig den på the go så duger den nog.

Är den värd 305 kr då?
Tja,det beror väl på hur man gillar sin rouge. Jag gillar att inte behöva vara jätteförsiktig med hur mycket jag tar och jag tycker om hur glowig man blir men om man gillar mer pigmentetade matta rouger så är det här inget för dig.

Den går och köpa på sephora eller på feelunique.com

Länk till Coralista på feelunique: http://www.feelunique.com/p/Benefit-CORALista-Coral-Blush-for-a-Tropical-Flush-12g
Kommentar:
2014-06-30 @ 20:45:57
#1: Anonym

Har oxå det! Köpte det i London på benefit kostade 24£ // Anna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: