Teenmakeup

2014-06-27
11:31:44

Revlon Colorburst Lip Butter



Revlons beskrivning: "Pamper your lips witha gel formula That provades super-charged hydration and glides on buttery soft.
-Sheer to medium color with buttery shine
-Hydrating mango-,shea- and coconutbutter formulaboosts lips moisture with 156%
-94% of womens lips felt softer,smoother and instantly hydrated."

Jag köpte mina två när jag var i London för några månader sen och sen dess har jag använt dem en hel del. De känns mjuka på läpparna och torkar inte ut dem. Man får en ganska sker färg som passar till vardags. De lämnar ett väldigt fin och naturlig glans på läpparna.

Jag har färgerna 080 strawberry shortcake, en barbierosa,naturlig färg, och 090 sweet tart en lite mörkare rosa. Båda färgerna ser väldigt naturliga ut på läpparna medan det fortfarande syns.

Enda nackdelen är dock att när man använt dem ett tag så vrider det på sig i förpackningen,som ni ser på mina, och blir snea.

Det är också svåra och få tag på i Sverige. Enda stället jag känner till är CrayCray.se där det kostar 100-110 kr.
 
Länk till Revlon Colorburst Lip Butters på CrayCray: http://craycray.se/sv/revlon-lipbutter/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: