Teenmakeup

2014-06-26
21:48:41

Vem är jag?

Hej!
Det är jag som är Linn och som har den här bloggen. Jag är 13,därav namnet och mitt största instresse är smink. Det flesta bloggar är skrivna och riktar sig till sminkinstresserade som är lite äldre och jag ville därför skriva en som riktar sig till oss som fortfarande går i skolan eller är yngre. Smink är det jag tänker på den mesta delen av mitt vakna liv och därför ville jag skriva ner mina tankar. På den här bloggen kommer jag recensera produkter,göra sminkningar och lägga upp mina videor som går upp på min videofyme som heter linnbalmer. Hoppas ni gillar min blogg och mina inlägg!



Kommentarer:
2014-06-27 @ 14:47:18
#1: 👎

Snygga brillor!😂

2014-07-17 @ 00:51:37
#2: Tuva

Ja "👎" Jag tycker iallafall att dom är sketasnygga!👌😍

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: