Teenmakeup

2014-08-03
23:56:51

Bloggandet för mig

Jag tog en paus,men nu är jag tillbaks.

Tack för kommentarerna. Jag har väldigt dåligt självförtroende och därför tar jag åt mig. Men det här är mitt intresse. Det jag tänker på 75% av min dag.Och jag bryr mig inte vad folk tycker

Jag gör det här för att jag älskar att sminka mig. Bara lugnet av att sitta ner och leka med saker på sitt ansikte som man sen kan tvätta bort som att det aldrig varit där. Så det spelar ingen roll ifall någon tycker jag suger. För jag är nöjd. Jag gör vad jag älskar.

Jag vill inte bli känd. Jag vill bara dela med mig av vad jag älskar. Utan bloggen har jag ingen anledning att göra en festsminkning en vanlig tisdag, eller ett sotad öga en måndag. Då blir det bara vanligt smink.

 Så nu gör jag det här.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: