Teenmakeup

2014-08-13
08:48:57

Make Up-Go Rock n' Roll Baby

Jag satte mig vid sminkbordet med en helt annan look i huvudet men se var det slutade. Men ärligt talat tycker jag om lite messy,därför lekte jag lite med mitt hår(som måste klippas!!!) och jag tycker det blev ännu bättre. Och jag vet att alla inte gillar sånt här men du behöver inte kommentera ifall du inte gillar det.





Produkter

Ögon
Urban Decay Edun Primer Potion
MUR Iconic 2 Palette
Maybelline Master Drama Khol Liner
Covergirl Clump Crusher

Bryn
MUR focus&fix eyebrow shaping kit
MUR Amazing Lenght mascara i Clear

Ansikte
Isadora Undercover Face Primer
Isadora Wake Up Makeup  04 Warm Beige
Maybelline Lumi Touch Concealer 001 Ivory
MUS cover all blue
Rimmel Stay Matte Powder 001 transparent
MUR Ultra Bronze
Benefit Hoola
Nars Gilda blush

Läppar
Maybelline Color Sensational 550 Cherry Candy 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: