Teenmakeup

2014-08-11
09:43:48

Tricket till större och plutigare läppar

Här kommer ett trick till att få större,plutigare läppar utan att behöva operera dom. Jag gör det här varje gång jag sminkar mig fullt ut och jag gillar det verkligen. Så lätt,går hur snabbt sol helst men ser skitbra ut!

Du behöver:
~Läppstift
~Bronzer
~Highlighter
~Liten borste

Mina val:
~I Heart Makeup Lip Geek Candy Rock
~Benefit Hoola
~Urban Decay Flushed
~Real Techniques setting brush


Så här gör du:



1.Applicera ditt läppstift



2. Använd din bronzer och lägg den med borsten precis under läppen för att framhäva skuggan och få dem att se större ut.


3. Använd din highligter och lägg den med din borste i din amorbåge för att få läpparna att se plutigare ut.

Klar!

På mindre än fem minuter så har du gjort dina läppar större.


Före/efter 

Tycker ni om när jag gör sånt här? Ska jag göra en till?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: