Teenmakeup

2014-07-02
10:26:51

Covergirl Clump Crusher





Covergirl säger: "A breakthrough i no-clumps mascara. Get 200% more volume and zero clumps. Feautures an innovative double sided brush with lash loading and clump-combing zones to crush clumps."

Det finns bara ett ord för den här mascaran;MAGISK! Den greppar mina fransar fantastiskt och de blir långa, det får volym och den klumpar inte ihop fransarna.njag har de kortaste,minsta fransarna i världen så ifall jag inte har mascara ser jag ut som en kille i princip. Mina fransar ser också tätare ut och de blir lite böjda så det nästan ser ut som jag böjt dem(som jag inte kan göra för att det är för korta).

Tyvärr så finns den inte och köpa i Sverige så du måste beställa. Jag beställde min från craycray.se där den kostar 119 kr.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: