Teenmakeup

2014-08-04
11:11:28

Juli Favoriter

Jag fattar inte att Juli är över. Det betyder att sommaren snart är över och att skolan börjar igen. Jag vill knappt tänka på det. Iaf har jag haft flera favoriter under juli som jag tänkte visa er.





Victoria Secrets Body Mist Sheer Love
Jag älskar body mist av flera anledningar. Den största är att jag kan spraya jättemycket men jag luktar ändå inte som en levande parfymflaska. Speciellt på sommaren är det skönt med lättare parfymer. Sheer live luktar vit bomull och rosa lilja,väldigt fräscht,blommigt och flickigt. Egentligen en mer vårdoft men jag har haft den ändå.

I love...Mango & Papaya Body Lotion
Jag är egentligen mer av en body butter tjej men den här månaden har varit ett undantag. Jag har haft den här ganska länge men aldrig riktigt använt. Nu har jag tagit fram den igen och jag tucker verkligen om den. Formulan är tunn men ändå väldigt återfuktande. Den luktar helt gudomligt väldigt tropiskt och somrigt.

Aco rengörande mousse för Blandad/Fet hy
Det här är den bästa ansiktstvätten jag har använt. Den tar bort smink och smuts jättebra,jag behöver knappt använda mascaraborttagning längre. Man pumpar ut den och den kommer ut som skum,jag älskar det. 





Makeup Revoultion Focus&Fix Eyebrow Shaping Kit i Light/Medium
Den här är mycket varmare i färgen än min älskling trio brow color(som jag aldrig kommer sluta älska)men jag älskar hur den har fått mina bryn och se ut. Jag har använt den näst ljusaste färgen i början av brynet och den mörka i slutet och det har sett så bra ut.

Makeup Revoultion Amazing Lenghts Mascara i Clear
Jag tycker om att sätta brynen för det att det kommer hålla längre då. Den här borsten är väldigt annorlunda för att kamma igenom bryn men visst funkar det.

NYX The Curve
Den här gillar jag bäst till min vardagseyeliner. I början var den jätteknepig men efter träning går det(någorlunda) bra. Jag använder den för att göra en tunn linje vid fransraden,ifall jag har vinge använder jag inte den här,det klara jag inte av.

Makeup Revoultion Amazing Lenghts Mascara i Ultra Black
Jag tycker verkligen om borsten på den här mascaran. Den greppar mina fransar jättebra och mina fransar blir hyfsat långa och det får lite volym. Jag har bättre mascara för längd men för lata dagar undre sommaren så är den perfekt.



I Heart Makeup I Want Candy Blush i Sugar & Spice
Den här rouger är så fin. Den ser ut som en dov korall färg i förpackningen men på kinderna ser den så naturlig ut,som om man varit ute och lekt i snön. Den är perfekt till vardags när man vill vara mer naturlig.

Makeup Revoultion Amazing Care Lipstick #happylips i 
Electric Love
Det här är en sån fin,skir rosa färg. Läppstiftet är väldigt återfuktande från den genomskinliga lagret runt omkring som är gjord av någon slags olja. 

I Heart Makeup I Heart My Lips i Heart is Pumping
Den här formulan är väldigt konstig. Den är torr och trög att få på m väl på läpparna torkar den inte alls ut läpparna. Iaf så är stelfrusen av det här läppstiftet jag älskar. En jättefin kall rosa som är helt perfekt för mig. En typisk färg för mig.

Maybelline Baby Lips i Mint Fresh
För sommaren tycker jag inte om tjocka,kladdiga läppbalsam utan mer som dom här. Lätta,men fortfarande återfuktande. Plus att den här luktar underbart mintigt.

Vilka har era favoriter varit i Juli? Kommentera!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: