Teenmakeup

2014-07-07
11:28:36

Make up~Smokey

Att jobba med svart ögonskugga är så svårt. Ta för mycket,för lite och så måste man "blenda" ordentligt. Jag blev ganska nöjd men min lillebror tycker jag såg konstig ut så jag vet inte. XD





Produkter

Ögon
MUS cover all blue
NYX Love in Paris i Parishian Chic
MUA Undress Me Too
Benefit They're Real
Mascara by LilySeven(fick i en tidning)
Maybelline MasterDrama Khol Liner

Ögonbryn
MUS trio brow color
MUS cover all blue

Ansikte
MUS cover all blue
Maybelline Fit me! Concealer i 15
Revlon Nearly Naked Pressed Powder i 010 Fair Clair
NYX matte bronzer i Light
TBS all in one cheekcolor i 01 Macaron

Kommentarer:
2014-07-07 @ 20:43:32
#1: Sara

Söt sminkning

2014-07-25 @ 12:06:18
#2: Elsa

Du är riktigt duktig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: