Teenmakeup

2014-07-01
10:14:20

Make Up Store Cover All Blue




MUS säger: "Högpigmenterad neutraliserande concealer med orangea pigment som motarbetar blåa partier i ansiktet."

Jag älskar den här concealern! Den täcker verkligen allt. Ärligt talat så tycker jag den här täcker allt och inte bara blåa partier. Den är ganska tjock och torr i konsistensen och därför tycker jag att den inte funkar så bra under ögonen men allt annat täcker den. Med en sådan här kletig produkt måste man dock tänka på att ALDRIG ha sina fingrar i den eftersom bakterier frodas i den. Använde en borste eller en palett kniv och ta up produkten istället. Den är inte bara bra för att täcka utan den funkar också utmärkt som bas för ögonskuggor. Den är ganska stickig i finishen när man lagt på den(glöm inte puder)så ögonskuggorna sitter mycket bättre och jag tycker det blir lättare och jobba med den.

Jag tycker den här concealern är ett måste speciellt ifall man har mycket och täcka. 

Den går och köpa på MUS butiker och butiker som kicks och bangerhead som säljer MUS för 165 kr.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: