Teenmakeup

2014-07-17
13:17:27

Make Up-Wicked Style

Jag fick en jättesöt kommentar på instagram(@_teenmakeup)igår som tyckte jag skulle göra ett mer dramatisk öga så det gjorde jag. Ifall jag får säga det själv tycker jag det blev riktigt snyggt,kanske inget till vardags men till fest eller fotografering.





Produkter

Ögon
MUS cover all blue
MUR Salvtion Palette What You Waiting For
Maybelline Master Drama Khol Liner
MUR Liquid eyeliner i Ultra Black
MUR Amazing lengths mascara i Ultra black

Ögonbryn
MUR focus&fix eyebrow shapingbkitni Light Medium
MUR Amazing lengths mascara i Clear

Ansikte
MUS cover all blue
MUR focus&fix liquid concealer i 01 fairest
MUR Pressed powder i transculent
MUR Bronzer i Medium matte
MUR powder blush i Treat

Läppar
I Heart Makeup I Heart My Lips i Heart is Pumping
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: