Teenmakeup

2014-07-04
10:48:46

MUA Undress Me Too






MUA säger:"The Undress Me Too embraces this seasons fresh-faced look and utges you to strip back and go nude,"

Den är paletten är en favorit,och det syns.Färgerna är perfekta för att skapa massa olika looks,pigmentering är bra och formulaboosts är också hel okej,förutom några som är lite smuliga.

Färgerna:
Naked-Matt ljus skugga,fin formula,bar highlight
Devotion-Skimrig,guldig skugga,bra pigmentering,jättefin på ögat
Shy-skimrig ljus skugga,bra pigmentering,fin formula
Fiery-koppar,skimrig skugga,kan byggas upp,fin formula
Lavish-matt,gråbrun skugga,perfekt för globlinjen,kan byggas upp
Dreamy-skimrig brun skugga,bra pigmentering,lite smulig
Tranquil-skimrig brun skugga,lite ljusare än Dreamy,fin formula
Exposed-skimrig grå skugga,går att bygga upp,fin formula
Reveal-skimrig silver skugga,bra pigment,fin formula
Wink-skimrig brun skugga åt det rosa hållet,bra pigment,fin formula
Obsessed-mörkbrun skimrig skugga,går och bygga upp
Corrupt-matt svart,smulig,går och bygga up
Mina favoriter är devotion,lavish och reveal.

Jag tycker absolut att denna palett är värd och pröva om du gillar neutrala färger. Det finns bara 3 matta dock så ifall du gillar matta så ska du nog hoppa över den här.

Jag köpte min i London men man kan beställa den från MUAs hemsida för £4(ca 40 kr) muastore.co.uk
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: