Teenmakeup

2014-07-05
11:12:39

MUS trio brow color




MUS säger:"Ögonbrynsskugga med tre färger för både ljusa och mörka bryn. Blanda de tre olika nyanserna för att hitta din unika nyans."

Trio brow color är min holy grail för mina ögonbryn. Jag klarar mig inte utan den. Som ni ser använder jag det två bruna nyanserna. Jag tar den ljusare precis i början på brynetboch sen går jag över till den mörkare för resten av brynet. Pigmentering av pudret är väldigt bra(på mina swatches er det dock inte ut så)och den fäster väldigt bra på ögonbrynen. Jag använder en angled brush från MUS till den och det funkar väldigt bra.

Jag tycker den här är ett måste för att snabbt och enkelt fylla i sina ögonbryn.

Den kostar 185 kr på MUS och på andra ställen som säljer MUS sol bangerhead,kicks m.m.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: