Teenmakeup

2014-07-20
12:49:02

Revlon Nearly Naked Pressed Powder




Revlon säger:"Makeup so refreshingly light:it melts right in,creating a fresh,even look. Our pressed powder blends so seamslessly with usch a lightweight feel you may even forget you're wearing any makeup at all."

Jag är fullkomligt kär i det här pudret. Det är helt enkelt perfekt
Det sätter sminket bra och mattar ner utan att bli kakigt på huden plus att den ger en aning täckning. 

Färgen jag har heter 010 Fair Clair och passar mig jättebra. Craycray som är den enda webshopen som säljer det här pudret har dock bara tre färger som är lite tråkigt.

Produkten har också ett väldigt högt pris på 169 kr medans i London kostar den ca 80 kr.

Det hör pudret är perfekt för lata dagar när man inte orkar ha massa foundation,bara släng på lite concealer,bryn,mascara och puder och klart. Eftersom pudret ger lite extra täckning så ser det täckande ut ändå.

Det här är ett grymt puder men ifall ni reser utomlands så rekommenderar jag att köpa det där eftersom det är så dyrt i Sverige.

Finns bara att köpa hos craycray.se för 169 kr vad jag vet.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: