Teenmakeup

2014-06-30
10:34:46

Makeup Look~Almost Naked

En väldigt enkel matt look med ljust ögonlock och mörkare,markerad globlinje. Ifall man vill ha en mer dramatisk look skulle jag haft en vingad eyeliner och röda läppar men direkt efter att ha sminkat mig åkte jag och handla mat så jag höll det lite mer naturligt. :)





Produkter

Ögon
MUS cover all blue
MUA Undress Me To
NYX Love in Paris i Parishian Chic
Covergirl Clump Crusher

Ögonbryn
MUS trio brow colour
MUS cover all blue

Ansikte
MUS cover all blue 
Maybelline Fit me! Concealer i 15
Revlon Nearly Naked Pressed Powder i 010 Fair Clair
NYX matte bronzer i Light
TBS all in one cheek colour i 01 Macaron

Läppar
Maybelline Baby Lips i Pink Punch


Kommentar:
2014-06-30 @ 20:43:03
#1: Anna

Hej Linn! Jag älskar din blogg och det du gör du har superbra tips på hur man ska sminka sig och även bra produkter fortsätt med det! 💕. om du inte kommer ihåg mig så är det Anna från your simning! // Anna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: