Teenmakeup

2014-06-30
16:13:39

Isadora Eyeshadow Quartet i 69 Savannah Sunset




Isadora säger: Richly pigmented cream powder eye shadow.

Dom här skuggorna är så vackra. Pigmenteringen är bra men skuggorna är väldigt glittriga och man får mycket nedfall. Iaf så älskar jag färgerna som framhäver mina blåa ögon. Tyvärr så tycker jag Isadora borde ha iaf en matt skugga i kvartetten då skulle den vara ännu bättre. Jag tycker om skuggorna så jag tänker nog kolla in nån av de andra färgerna Isadora har.

Jag tycker den här lilla kvartetten är värd varenda krona och speciellt ifall du som jag är en sucker för skimriga skuggor. Tyvärr är det en limiten edition så passa på när du kan.

129 kr på kicks,H&M och andra ställen som säljer Isadora.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: